Birthday party details

05:17:00


Post trochę z innej kategorii, ostatnio moja siostra organizowała przyjęcie dla swojej córki, Adeli. Impreza miała być wystylizowana na "Krainę Lodu" ( myślę, że każdy kojarzy). Ja oczywiście pełniłam rolę fotografa, dziewczynki się wybawiły, a my w wolnej cieszyłyśmy oko wystrojem.
Patrycja uwielbia motyw candybaru, więc zabraknąć go nie mogło. Udało mi się uchwycić parę dodatków, detali wczorajszych urodzin i pokażę ję (nie wszystkie zdj.) od strony "before party".
Nie wiem jak wy, ja uwielbiam takie dekoracje!











You Might Also Like

2 comments

  1. wszystko tak idealnie wygląda, dopracowane! marzy mi się samej takie przyjęcie, żeby ktoś włożył w to tyle serca <3

    Nowy post, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku