Tamara x black magic

07:02:00


Bardzo powoli szło mi obrabianie zdjęć w tym tygodniu, ale to przez wiele rzeczy, głównie związanych z uczelnią. Poza tym zrobiło się okropnie zimno, a to odbiera całą energię do działania.. Dziś mam tak dobry humor, załatwiłam parę ważnych dla mnie spraw, więc i post dziś jest!
Cały czas się uczę i mimo, że normalnie nie robię sesji na zasadach TFP, jestem w stanie się o to pokusić i wykonać zdjęcia, które wymagać będą większej determinacji. Ale wszystko po kolei.








You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku