Amanda x white sun

09:52:00


Cześć! Dziś mam dla was sesję z Amandą. Wybrałam tyle zdjęć z tego dnia, że utworzę z niego 3 posty! Na szczęście znowu spadł śnieg i miasto jest piękne, nie lubię tej ciapy i roztopionego, obłoconego śniegu.. Akurat w tym dniu jeszcze taki panował, jednak była to sesja bardziej w stylu old school więc magiczny, puszysty śnieg nie był niezbędny.
Uwielbiam złote godziny. W przypadku zimowego okresu są to raczej złote minuty, ale naprawdę oświetlenie daje zniewalający efekt. Zdjęć praktycznie nie trzeba " dobarwiać".
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!


Jeżeli jesteś zainteresowany sesją zdjęciową proszę o kontakt na fanpage -> KLIK








You Might Also Like

1 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku