Daria x symphony

06:32:00



Hej! Dziś mam dla was efekty sesji z Darią podczas mojej ostatniej wizyty we Wrocławiu.
Miasto jest naprawdę magiczne, czasami na pierwszy rzut oka wydaje się zwykłe, brudne, zabiegane. A na zdjęciu to wszystko ulega zmianie, uwydatniają się kolory, światła, postacie się zatrzymują. Dla mnie za każdym razem moment zatrzymania chwili jest czymś niewiarygodnym. Radość, złość, smutek - każdą emocję można zobaczyć. A trochę zdjęć udało mi się już narobić to póki człowiek nie przestanie wyrażać uczuć to ta fascynacja chyba nie mi minie.
Jest to sesja troszkę miejska ale starałam się ukazać kobiecość - subtelność i siłę w jednym zdjęciu.
No i klasę!
Wiem że już po walentynkach i dniu kobiet ale tak mnie wzięły przemyślenia.
Miłego weekendu wszystkim, przede mną pracowite 2 dni.
Fanpage Darii ->KLIKNIJ TUTAJ<-








You Might Also Like

1 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku