Karolina x now or never

05:13:00

Dzisiaj mam dla was drugą porcję zdjęć z sesji z Karoliną. Mam nadzieję że po świętach wszyscy pojedli i wypoczęli. Ja muszę wracać do pracy, zdjęcia same się nie zrobią! A dodatkowo szykuję się na  egzamin i poprawiam licencjat. Aż nie chce się wierzyć, że 3 lata studiów tak szybko przelecą.
Teraz najgorsze przede mną, czuję się jak przed maturą hehe :) 
Wracając do zdjęć, może uda mi się zrobić jakieś bardziej radosne niedługo... Mam kilka pomysłów, ale niestety wymagają one cieplejszej pogody i odrobiny promieni słonecznych.. 
Ale bądźcie cierpliwi!
P.S. KTO CHĘTNY O SESJĘ LUB FOTOREPORTAŻ ZAPRASZAM NA FANPAGE 

















You Might Also Like

1 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku