Konturowanie w stylu Kim Kardashian x Pro Academy

05:58:00

Hej! Ostatnio miałam okazję uczestniczyć jako modelka w kursie makijażu na Pro Academy. Temat? Konturowanie w stylu Kim Kardashian! Kim Kardashian jest znana każdemu, a jej wygląd jest praktycznie zawsze dopracowany przez najlepszych stylistów i wizażystów. Tym samym, na wyrobienie takiego efektu kości policzkowych trzeba trochę czasu poświęcić!
Na początku odbył się pokaz przeprowadzony przez NA.LA mua a później dziewczyny same ćwiczyły swoje umiejętności na modelkach.



















A to efekty makijażystek:







You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku