O mnie

07:32:00



Nazywam się Agnieszka. Mieszkam w małym mieście Milicz. Robię zdjęcia, szukam magicznych miejsc, poznaję niezwykłe osoby. Poza tym uwielbiam wszelką aktywność fizyczną - zwłaszcza bieganie, pływanie, treningi na siłowni. Studiuję translatorykę na kierunku filologii angielskiej we Wrocławiu.
Mam 20 lat, niedługo 21. To chyba taki wiek, kiedy trzeba w końcu zdecydować, czego się chce w życiu i jak zamierza się zrobić to wszystko, by było tak, jak to się sobie wymarzyło.


" Nie można wyczerpać swojej kreatywności.
 Im więcej z niej bierzesz, tym więcej jej masz."
-Maya Angelou








You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku