Daria x Out of the woods

08:19:00

  W sobotę wybrałyśmy się z Darią na spontaniczne zdjęcia, po prostu korzystając ze słońca wybrałyśmy się na spacer. Nareszcie w tym tygodniu widzę jakieś  jesienne kolory, dotychczas było szaro, buro i deszczowo. Ciężko jest trafić w pogodę, zwłaszcza, gdy umawia się z osobą na dalszy termin, gdy nie jest to " ej idziemy na zdjęcia?" a konkretne zaplanowanie dnia. Mam parę albumów do zrobienia więc nacieszcie oko Darią, ja lecę zająć się zdjęciami i pewnymi sprawami na uczelnię.
Btw, mam kryzys - nie mam ochoty kompletnie nic pisać a zajęcia za 2 dni :<










You Might Also Like

6 comments

  1. Przegenialna sesja ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zbieg okolicznosci! poznalam Darie na obozie jezykowym! swietna dziewczyna i pieknie spiewa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful photos (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku