Karolina

01:49:00

Dzień dobry!
Kończę właśnie poranną kawę i powoli szykuję się do Wrocławia, w końcu póki wolne - trzeba korzystać! Oficjalnie ruszam z moim blogiem. Dziś mam efekty pierwszej (i na pewno nie ostatniej) sesji z Karoliną. Stylizacja młodzieżowa, zahaczająca o festiwalowy klimat.

Uzupełniam jeszcze funkcje na blogu, zaczynam od nowa. W razie udzielenia Wam jakichkolwiek informacji proszę kontaktować się drogą mailową bądź przez prywatne wiadomości na facebooku i instagramie.













You Might Also Like

9 comments

  1. Ładna Ta Karolina ! Jedyny minus sesji foto to "ogrody" na głowie modelki ! Nienawidzę takiej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobna do "URSZULI" Konik na biegunach nawet te same binokle !:):)

      Usuń
    2. Zgadza się wyleciała mi z głowy nazwa :)

      Usuń
  2. Fajnie by było, gdybyś ponumerowała te zdjęcia - wtedy możnaby łatwiej komentować. Początek korzystny, zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna modelka. Fajnie podkreślone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog zapowiada się super i zdjęcia pięknie.Modelka jest śliczna na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja, w najnowszym wpisie podobają mi się kolory. Masz oko :) Chyba będę tu częstym gościem żeby nacieszyć nieco oko :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku