Trochę słońca

03:39:00


Cześć!
W końcu miałam chwilę żeby ogarnąć kilka zdjęć z ostatnich dni i przy okazji natknęłam się na miliardy innych z ostatnich 5 lat, co oznacza 3 godziny spędzone na śmiechu i zastanawianiu się " SERIO MYŚLAŁAM ŻE TO JEST ŁADNE?"

Nie chodzi nawet o ubiór, fryzury i makijaż , lecz o samo zdjęcie.
Cóż, moda swoje robi. Nie wyobrażam sobie w jakikolwiek sposób nieugięcia się jej, po prostu ona kształtuje całe wyobrażenie naszej rzeczywistości. I szczerze, ja nie mam nic przeciwko. 
Póki mnie to nie truje, nie męczy i nie ogranicza - jest dobrze.

W Krośnicach jest tak piękny zalew, uwielbiam tam przebywać. Wtedy było cieplutko, tak jak lubię!
Siedząc na ławce i oglądając zachód można tylko rzec " czego chcieć więcej?" :)
Na zdjęciach mój Bartek i moje ulubione Somersby!






You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku