Tamara

06:32:00

Cześć!
Mam ostatnio małe zaniki weny, jednego dnia tysiąc pomysłów na sekundę, a następnego pustka!
Z Tamarą nigdy nie mamy określonego planu, a nawet jak mamy - nigdy nie jest realizowany ;)
Zdajemy się raczej na spontaniczność i działamy w zgodzie z miejscem, czasem, warunkami atmosferycznymi.
Tego dnia miało być wszystko inaczej. Nie wzięłyśmy pod uwagi komarów czekających na swoje ofiary..
No ale raz za gorąco, raz za zimno- wiecznie coś nie pasuje!

Trochę bałaganu w życiu chyba nie zaszkodzi, tylko kiedy będzie moment, gdy wszystko się poukłada? (Najlepiej samo, bez żadnej mojej inicjatywy, heh ;))

Jeżeli jest ktoś zainteresowany sesją, ewentualnie samą przeróbką moich zdjęć proszę pisać na e-mail agaszulc@spoko.pl lub poprzez fanpage KLIK TUTAJ




You Might Also Like

2 comments

  1. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się kontrast między modelką a otoczeniem. Siła kontra delikatność. Chętnie skorzystałabym z twoich umiejętności fotograficznych, jednak mamy do siebie zbyt daleko :(

    Zapraszam na nowy wpis z praktycznymi radami od ekspertów. Jak zaprojektować idealną vlepkę promocyjną http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/06/01/jak-zaprojektowac-idealna-vlepke-promocyjna/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Tak dawno nie miałam sesji zdjęciowej, że zaczęła mi się taka właśnie marzyć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku