Daria Jaworska

01:16:00

 Z Darią się przyjaźnimy już jakiś czas a nigdy nie miałyśmy okazji iść na wspólną sesję zdjęciową. Musiałyśmy taką okazję wynaleźć! Osobiście jestem baardzo zadowolona ze współpracy i z Darią, i z moją siostrą Pati. Jeżeli chodzi o makijaż w każdym jego aspekcie - kształt, kolor, jakość kosmetyków, świadomość co komu pasuje, co nie, oraz trwałość makijażu - JEST IDEALNIE.
Zawsze jak szykowałam się na jakąś okoliczność, mogłam liczyć na jej pomoc i nawet jak zabawa trwała do rana, makijaż ani drgnął. Oczywiście mówię o swoim doświadczeniu, jednak nie przypominam sobie żeby ktoś był niezadowolony. 
Jeżeli chodzi o Darię - jest młodsza ode mnie a naprawdę rozumie sprawy, których sama nie rozumiałam(bo miałam takie rzeczy gdzieś) w jej wieku. Podziwiam osoby, które mają energię, zapał i tyle pasji w sobie, żeby osiągnąć to, czego pragną. 
Można ludzi nie lubić, ale szanować czyjeś poświęcenie, to, że chcą oni żyć, a nie jedynie lewitować.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!














You Might Also Like

2 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku