Elena x Little pure love

08:06:00


Hej!
Mogłabym oficjalnie napisać że mam wakacje ale uczelnia nie daje mi jeszcze tego poczuć, od dwóch dni siedzę z głową w książkach. No ale już sobie postanowiłam, że od przyszłego tygodnia czas na odpoczynek, przynajmniej psychiczny:)
Jeśli chodzi o fotografię dziecięca, to jest to wyższa szkoła jazdy. O ile dorosłej osobie można powiedzieć i doradzić, jak powinna zapozować, tak z dzieckiem jest to praktycznie niemożliwe.



Powiem że jest to naprawdę aktywne zajęcie, bieganie w kółko za dzieciakami albo wyginanie się na każdą stronę, by złamać " ten" moment. O ile Elena jeszcze nie biega, również było trudno zwrócić jej uwagę na obiektyw. Ale spisała się genialnie!
Zostawiam Was ze zdjęciami Elenki -> wpadajcie również na instagram











You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku