Pauline x Enchanted

05:38:00

Hej!
Sesja z Pauliną to był definitywnie strzał w dziesiątkę - dziewczyna naprawdę skora do poświęceń!
Sama pozując na kilku wypadach w plener starałam się dawać coś od siebie i proponować różne ujęcia, ale nie na takim poziomie jak Paula! Miałam wizję z wodą w roli głównej i myślę że modelka spisała się idealnie:)


Niedługo post z trochę innej beczki - próbuję sił w fotografii dziecięcej i mam naprawdę słodziutką modeleczkę do tego. Efekty również niebawem.
Co prawda mój instagram nie jest instagram wyłącznie Wonderwall Studio, ale również moim prywatnym, jednak mimo wszystko można mnie obserwować -> @flowingg
Miłego dnia i zapraszam do obejrzenia zdjęć!















You Might Also Like

4 comments

  1. Magia! Dla takich ujęć warto się poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna modelka i oryginalna sesja !Sesja w wodzie wymagała dużej odwagi od modelki /mokra sukienka to nic przyjemnego / :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku