Tamara x Alien

02:53:00

 Cześć! Chyba najwyższy czas zacząć jakoś nazywać foldery ze zdjęciami, bo póki co, każdy nazywa się coś typu epijeempfcw, cjecowjmcp, i nigdy nie wiem, który folder jest z czyimi zdjęciami :D Niestety kwestie nazywania każdej sesji odrzucam na potem, jak wiadomo zaczyna się okres sesyjny na studiach i wypadałoby parę rzeczy sobie uporządkować.
W lipcu wyjeżdżam, prawdopodobnie na miesiąc (więcej czy mniej niż miesiąc- ciężko mi powiedzieć) więc nie będę aktywna pod względem zdjęć. Mimo wszystko liczę na to, że wrócę i wpadam w wir pracy! Na tyle, na ile to będzie możliwe.

snap @flowingg




Co do zdjęć..
Miało być trochę kosmicznie, troche fantastycznie - jak wyszło?








You Might Also Like

3 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku