Ada i Elena x bubbles

09:10:00

Cześć!
Na tą sesję poświęciłyśmy pół dnia! A jakie były warunki..
Na początku gorąco, słońce świeci. Chwilę później zbiera się na deszcz. Nagle leje.
A po deszczu ponownie na zdjęcia w słońcu!
Robiliśmy bańki mydlane i zamiast pękać, zatrzymywały się na roślinności.
Szczerze, to zdjęcia nie są w stanie pokazać tego jak to wyglądało na żywo, po prostu MAGIA!
Mam nadzieję,że chociaż trochę udało się to pokazać. Nie wyrobię się z innymi zdjęciami, dziś post z sesją Ady i Elenki. Następne będą dopiero w sierpniu, bądźcie czujni!
Oficjalnie od wczoraj mam wakacje, będą trwały aż 3 dni :D Niestety lubię dużo robić i nienawidzę się nudzić więc bardzo mi to na rękę.
Wrócę ze zwiększoną motywacją i energią do działania, obiecuję! Reszta - tajemnica!
Zapraszam do obejrzenia tej kochanej sesji.


Btw, uwielbiam uchwycenie TAKIEJ miłości jak miłość mamy do swojego dziecka i dziecka do mamy.
To jest po prostu niesamowite. Ciepła, szczera, bezinteresowna, prawdziwa.














You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku