Daria x Be my secret

05:16:00


Cześć po dłuższej przerwie!
Odpoczęłam psychicznie i mogę działać! Wiem że troszkę ociągałam się z obróbką sesji, ale to nie z powodu lenistwa a zwyczajnie paru innych spraw do załatwienia..
Sesja z Darią była w... nawet nie potrafię wytłumaczyć, jak się tam znalazłam. Wymagało to nie lada poświęcenia, komary i pokrzywy koniecznie chciały nam uniemożliwić dotarcie do zamku.


Na szczęście nie poddałyśmy się ( Daria i jej determinacja bicia pokrzyw patykami!) i dotarłyśmy na miejsce. Na żywo wygląda fenomenalnie, tajemniczo, odrobinę przerażająco!
Zazwyczaj moje zdjęcia są w innym stylu, nie wiem czy styl można zmienić.W końcu, kreuje się go nie kilka dni, to zajmuje trochę więcej czasu. Mimo wszystko próbuję, próbować będę.
Oto efekty!










You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku