Marta

09:07:00


Witajcie!
Szczerze, mam głęboką nadzieję, że pogoda utrzyma się do...października? No może to by była leka przesada, ale oby jak najdłużej!
Wczoraj w końcu spotkałam się z Martą, nie mogłyśmy się odpowiednio zorganizować przez dłuższy czas. Oczywiście wykorzystałam okazję i wzięłam aparat, zdjęć nigdy nie za wiele! Jest tak gorąco, że nawet sesja w takich warunkach jest trudna do zrealizowania. Mimo tego, myślę że dzięki poszukiwaniu cienia, wspólnymi siłami dałyśmy radę:) Marta woli subtelne, delikatne stylizacje, więc skupiłyśmy się na ukazaniu tej delikatności w odrobinię słońca :D Następnym razem ruszam z Tamarą na coś mocniejszego,ale cichoo :>












You Might Also Like

3 comments

  1. Uroczo - delikatnie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia:) Słoneczny dzień, ale na twoich zdjęciach to uśmiech Marty jest atrybutem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja:) Urocza dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku