Marysia x Mia

06:07:00


Cześć! Dziś mam zdjęcia z sesji Marysi i Mii :) Wiadomo że sesja z dziewczynkami, które nie są skupione na zdjęciach jest bardziej wymagająca niż sesja z gotową do działania dorosłą osobą, ale niepozowane, naturalne, szczere zdjęcia są moim zdaniem najpiękniejsze.
Prawdziwe uchwycenie chwili, każdej emocji, bez udawania, bez masek, 100% pokazywanie siebie.

Nie rozpisuję się, ogólnie powinnam w tym momencie pisać pracę licencjacką, ale widać jak to się ma w rzeczywistości - robię wszystko, byleby nie usiąść i robić to, co powinnam. Więc cieszcie oko zdjęciami.
P.S. Planuję odrobinę zmienić logo na zdjęciach, które dodaję publicznie. Mam już zarys, muszę jedynie dopracować szczegóły!








You Might Also Like

1 comments

  1. Słodkie szkraby ;D
    Bardzo interesujące ujęcia i podoba mi się to zdjęcie z czekoladą i tłem z drewna ^-^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku