Joanna x true colors

14:09:00

 Może za oknem jest.nie za bardzo kolorowo...Ale w tamtym tygodniu było i właśnie dziś zamieszczam post! Wiadomo że jesień jednego dnia jest słoneczna, ciepła, cudowna, kolorowa.. a drugiego szara zimna,wręcz LODOWATA, odbierająca radość do życia. Ale czasem ma to swoje zalety!

Dziś cały dzień spędziłam przy komputerze, produkowałam się próbując napisać choćby jedno słowo na mojej pracy licencjackiej i odrobić wszelkie zadania by mieć z głowy na zjazd..Moja motywacja wynosiła 0%, poziom zmęczenia 75%  apetyt na czekoladę 99% a gdyby była jeszcze ładna pogoda to chęć wyjścia z domu - 150%. Na szczęście pogoda była tragiczna.
Ale to wszystko jest nieważne -> na zdjęciach moja kuzynka Asia!










You Might Also Like

1 comments

  1. a mi w tym roku jakoś tak wyjątkowo chce się jesieni. nawet tej zimnej, szarej, mokrej. zwariowałam?

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku