Sesja reklamowa x Anilon x Studio Kosmetyczne Marylin

10:45:00

 Witajcie! Mimo że na blogu udzielam się coraz mniej to nie znaczy że nie fotografuję... Wręcz przeciwnie! Dziś pół dnia ogarniałam 3 foldery z fotorelacjami z 18stek a przede mną kolejne 5  do ogarnięcia. Nie wiem czy się cieszyć czy stresować, że jeszcze tyle tego.
A że po tych pracowitych dwóch tygodniach odpocząć pod koniec tygodnia to teraz muszę dać z siebie wszystko! Nie pytajcie nawet jak wyglądało pisanie mojej pracy licencjackiej w noc przed deadlinem. Planuję napisać jeszcze parę postów nie stricte fotograficznych ale powiązanych z mediami społecznościowymi.. Także w tematykę jako tako się wpasuje :D 
 Poniższa sesja reklamowa odbyła się jakiś czas temu, przy współpracy ze sklepem internetowym Anilon.pl oraz Studiem Kosmetycznym Marylin. Reklamowane były uniformy oraz pokrowce na sprzęt do usług kosmetycznych. Dziewczyny spisały się na medal jeśli chodzi o pozowanie!
Głównie zajmuję się sesjami plenerowymi ale fajnie się czuję również w kategorii komercyjnej, reklamowej. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!










You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku