Amanda x retro

14:14:00


I ostatni post z sesji z Amandą. Zostawiłam ulubiony motyw na koniec! Według mnie Amanda świetnie wygląda w tej stylizacji - kobieco ale delikatnie. Ostatnio bardzo podoba mi się styl fotografii retro lub bardziej w kierunku rustykalnym.  Gdzieniegdzie rośnie na taką stylistykę moda, na pewno nie bez powodu, jest bardziej ciepły i przytulny. Bardziej swojski niż nowoczesny, czysty.
Oczywiście takie zdjęcia też teraz mają swój czas, wystarczy obejrzeć wszystkie popularne instagramy ;)  Więc można powiedzieć że królują te skrajności.
Na dzisiejszy wieczór zostawiam was ze zdjęciami.
Miłych ferii, tak w ogóle! Ja akurat nie wybieram się nigdzie :( (przynajmniej nie planuję, może uda się spontaniczny wyjazd w tygodniu?).



















You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku