Filip

13:19:00


Hej! Mam kilka projektów fotograficznych do zrobienia, parę nowych pomysłów do zrealizowania więc nie leniuchuję tylko biorę się do roboty! Niedługo pojawi się post w kategorii #food, zachęcam do zaglądania na blog. Na fanpage widzieliście sposób przekazywania przeze mnie zdjęć dla Was oraz możliwość zakupienia voucherów podarunkowych. A nowe naklejki coming soon!
Krótko mówiąc, przyszły miesiąc wchodzę z mnóstwem nowości!
Mam w sobie mnóstwo motywacji, cieszę się że robię to, co kocham i poświęcam się temu całkowicie.
Ostatni semestr uczelniany przede mną - wszystko na szczęście pozdawałam, miałam dość spokojny luty i odpoczęłam od zajęć, czas na pisanie drugiego rozdziału pracy. Na szczęście mam o wiele mniej zajęć niż przez całe poprzednie 2,5 roku. Taki pełny weekend od 9 do 19 potrafi wymęczyć..
A dziś zapraszam do obejrzenia najnowszych zdjęć z Filipkiem :) fanpage TUTAJ








You Might Also Like

1 comments

  1. Moje ulubione zdjęcia to model: 1.w szerokim kadrze między drzewami,2. oparty o bardzo długi pień drzewa (super pomysł na kadrowanie)i 3. tyłem do fotografa. :-)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku