Silence x Izabela

14:51:00


Witajcie! Izabela zawitała u mnie po raz trzeci na sesji i tym razem zrealizowałyśmy ją w troszkę innym stylu niż poprzednie, zdecydowałyśmy wspólnie o ukazaniu subtelności, tajemniczości, wrażliwości i to wszystko w ciepłym, letnim klimacie. Uwielbiam lato, więc była to czysta przyjemność. Oczywiście musiałyśmy powalczyć z komarami i upałem ale udało się ;)
 Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia - napisz do mnie i wspólnie również możemy stworzyć wspaniałą pamiątkę na całe życie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!








You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku