INSTAGRAMY WARTE OBSERWOWANIA

14:41:00


Dziś wyjątkowo nie zdjęcia z ostatnich sesji a post o Instagramach! Instagram posiada chyba każdy, kto jakkolwiek działa internetowo, jest obecny w mediach społecznościowych lub lubi dzielić się zdjęciami! Postanowiłam, że podzielę się z Wami fotograficznymi Instagramami, które inspirują mnie, a może zainspirują i Was.
 Agnieszka Tylka fotografuje w ulubionym przeze mnie stylu. Ciepła kolorystyka, tajemniczość, odrobina magii. Jeżeli ktoś interesuje się fotografią, to na pewno spodoba się ten instagram!
 Warto śledzić Did Shop i kupować w Did Shop! Jest to sklep z pudełkami i materiałami dla fotografów, przy okazji można zainspirować się w jakiej formie dać komuś prezent. Sama korzystam z ich usług i jestem baardzo zadowolona!
Instagram Marzeny mogłabym oglądać GODZINAMI, marzy mi się taki dom! Można zaczerpnąć inspiracji przy dekoracji wnętrz albo kupić od Marzeny piękne wyroby handmade.
 U Skandynawskiej Werandy znajdziemy oczywiście skandynawski klimat, duuużo kwiatów i równie duuuużo pomysłów na flat lay photos - czyli zdjęcia zrobione jakby z lotu ptaka. Jest pięknie, kobieco, kwiatowo, subtelnie!
 Portraits_mf to zbiór zdjęć portretowych różnych fotografów, pokazuje naprawdę ciekawe sposoby ujęć pod względem perspektywy i emocji.
 Instagram Pauliny jest tak dopracowany, że aż dziwne że nie pracuje nad nimi cała gromada fotografów. Ukochany styl rustykalny, wiejski. Bez przepychu i luksusu a tak bogaty w uczucia. Każdemu zdjęciu mogę przyglądać się parę minut, z nieustającym zachwytem.

 Instagram MOON CONCEPT mogłaby uczyć fotografii zdjęć produktowych, elementy na zdjęciu współpracują ze sobą i tym samym wszystkie zdjęcia na instagramie łączą się w całość ( czyli jedno wielkie wow!) Styl fotografii bardziej prosty, jednak sam proces tworzenia ich dla mnie nie byłby taki prosty, widać tu perfekcję!
 Sonia Szóstak jest jednym z bardziej znanych fotografów i na swoim Instagramie pokazuje dużo portretów i miejsc fotografowanych podczas swoich podróży. Uwielbiam oglądać zagraniczne krajobrazy, tak różne od tych naszych.. Każde zdjęcie opowiada jakąś historię a póki sama jeszcze nie mam możliwości tyle podróżować, to z chęcią oglądam podróże Sonii!
 Zdjęcia Susan to po prostu fantazja, bajka..Piękne pastelowe kolory, delikatność.. Instagram uspokaja i inspiruje do tworzenia takich pięknych zdjęć.
 Myślę, że Anię sporo z Was zna, kobieta uwielbiająca podróże i modę. Kiedyś przeczytałam na jej blogu o podróży na szczyt Kilimandżaro i Anna inspiruje nie tylko zdjęciami, ale swoją motywacją. No i te piękne miejsca, które zwiedziła, normalnie jestem zazdrosna haha :D Ania inspiruje również miłością do ćwiczeń.
Od niedawna śledzę instagram Wunderblumen ale jest niczym z filmu. Prosty, wiejski styl. Dużo kwiatów, dużo wianków i piękny dom. Widać rodzinne ciepło, miłość. 

To pierwsza część fotograficznych instagramów. Jeżeli chcecie więcej takich postów, koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Dobrej nocy!

You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku