beautiful people, beautiful problems x Paulina&Tamara

08:59:00


Witajcie! Wracam po kilku dniach wypoczynku, odpoczęłam od aparatu, laptopa, telefonu.. I mogę wrócić do pracy! Dodaję zdjęcia z zaległej sesji z Paulina i Tamarą. Pomysł narodził się stosunkowo niedawno, całkiem przypadkiem. Jak powiedziałyśmy, tak zrobiłyśmy. Na sesję wybrałyśmy się późno, w okolicach 19 30. Robienie zdjęć w miastach charakteryzuje się mnóstwem ludzi w tle. Udało nam się tego jakoś uniknąć ( poza kiloma wyjątkami). Co myślicie o takim stylu zdjęć? 
Dalej możecie zapisywać się na terminy sesji we Wrocławiu, zapraszam na fanpage po wszelkie informacje!



























You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku