More than you know x Angelika&Konrad

14:34:00



Dobry wieczór! Przed Wami ostatnia sesja, którą udało mi się zrealizować w sierpniu. Było dużo słońca, dużo komarów i... dużo miłości! Angelika i Konrad dali z siebie wszystko.
Zapraszam do obejrzenia ich romantycznej sesji i zapraszam wszystkich do zrobienia sobie takiej wraz z drugą połówką. Po jakimś upływie czasu nie wszystko będziemy dokładnie pamiętać, a zdjęcia pomogą " cofnąć się w czasie " i przypomnieć sobie te piękne dni.








You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku