Wieczór Panieński w stylu boho x PannaJoanna.com.pl

10:49:00


Ostatnio robiłam zdjęcia na Wieczorze Panieńskim w prawdziwym wydaniu boho. Były prawdziwe, pięknie ułożone kwiaty, świece, drewniane plastry i słupki, szafka vintage....i przyszła Panna Młoda w pięknej delikatnej sukience i cudownym kwietnym wianku!
Naprawdę wystrój robił wrażenie.  Ostatnio zapanowała moda na rustykalne dodatki, dużo kwiatów, drewna, mchu ( sama jestem fanką tego stylu, wtrącam ten fakt za każdym razem hehe ;)), pełno lampek i najlepiej jakby jeszcze znaleźć magiczną stodołkę pośrodku tajemniczego lasku.. Gdybym mogła sama bym taką stodołę wybudowała! Ale Wieczór Panieński odbył się w domu przyjaciółki Asi- Kasi z bloga mamysprawy.pl. Jak widać, taki wieczór urządzony w domu jest również do zrobienia!

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!





























You Might Also Like

0 comments

O mnie

22 letnia Pani Fotograf. Cały czas uczę się czegoś nowego, chcę inspirować innym. Rozgadana, ale wrażliwa na piękno. A przecież każdy z nas jest na swój sposób piękny! Mówią że oczy są zwierciadłem duszy, w moim przypadku są to również wykonane przeze mnie fotografie. W każdej jest kawałek mnie. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie je rozwieję ;)

Polub mnie na Facebooku